Er det slutt på sommeren

 

Ikke den helt store sommeren kanskje. Men jeg har vært på mange fine turer både på MC og med bil.

Noen ganger føler jeg nesten at sola skinner der jeg er– har vel noe med hukommelse å gjøre.

I min barndom var det bare sol, tror jeg. Men kan også huske at vi lagde telt av regnfrakker på stranda så det var vel litt av hvert da også.

Den store turen på MC i sommer endte brått i grøfta, en skikkelig steinrøys var det. ny asfalt og intet autovern.

Ser litt tafatt ut her

13569917_10207147836279159_580681164_o

Gutta har retta opp Lilly så det ser ikke så ille ut. Men det er mye ødelagt, mest under. Oljetanken var bare filler.

Nå har jeg fått mail om at den blir sendt fra Melhus til Lazy Boyz for taksering og eventuell oppretting og reparasjon.

Dette var 4 juli så ting tar tid.

 

 

This entry was posted in Hobby, MC bikes, My posts. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

