Papirbilder

2015-05-08 20.37.30

Jeg jobber. Jeg koser meg med papirbilder fra 2014 som skal inn i diverse album.
Jeg lager “gammeldagse” album til barnbarna. Det er morsomt og koselig og de vet å sette pris på det også.
Veldig hyggelig når de går i hylla og finner sine album, kikker og minnes hva vi gjorde der og da. Husker du det morfarmor og det og det.
Vi har jo bildene stor og fine på mapper på PC og trygg lagring på nett men det er noe eget med papirbilder synes jeg så noen blir det.

This entry was posted in Hobby, My posts and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

